نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ادو اخیره کیست ؟ خبرنگار ؟ دوست یا مشاور کریستیانو رونالدو ؟

ادو اخیره کیست ؟ خبرنگار ؟ دوست یا مشاور کریستیانو رونالدو ؟

سفر کریستیانو رونالدو به مادرید و تماشای ال کلاسیکو و بعد حضور او در رختکن رئال مادرید برای روحیه دادن و تشویق تیم سابق اش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، این حرکت در کنار عملکرد نه چندان درخشان این فصل یووه و اظهارات یکی از نزدیک ترین دوستان رونالدو باعث شده تا این مسئله چندان عادی جلوه نکند و نگرانی هایی را برای تیفوسی های بیانکونری به همراه داشته باشد.

 

ادو اخیره می گوید:

 

می دانم و مطمئنا که کریس تمایل به بازگشت به رئال مادرید دارد، او احساسات و هیجان حضور در برنابئو را به خوبی حس کرد و هیجان زده شد. اما تاکید می کنم که در حال حاضر صد در صد بر روی یووه تمرکز دارد ولی در فوتبال هیچ وقت نمی توان گفت که چیزی صد در صدی ست و هیچ چیز غیر ممکن نیست، نمی دانم که در آینده چه اتفاقی می افتد آن را هیچ کس نمی داند.

 

اما زمانی این اظهارات بوی نگرانی به خود می گیرد که بدانیم اخیره تنها یک روزنامه نگار اسپانیایی نیست، او از نزدیک ترین و صمیمی ترین دوستان کریس است که همیشه و همواره با او در ارتباط بوده، تعطیلات خانوادگی زیادی را نیز با هم گذراندند و او در کنار ریکی و میگوئله از معدود دوستانی ست که تقریبا از رمز و رازها و خواسته های رونالدو اگاه ست.

 

ادو از اولین روز حضور کریس در یووه در شهر تورینو حضور داشت، در مهمانی مندس به مناسبت جشن حضور رونالدو به عنوان بازیکن یوونتوس، او در این هجده ماه گذشته همیشه بیش از هر کس دیگر در کنار کریس بوده، همراه نامزدش بارها به تورینو سفر کرده و در کنار خانواده رونالدو بارها دیده شده، مهمانی شب سال نو، جشن تولد سی و پنج سالگی کریس و مهمانی ها و خانوادگی دیگر، او و میگوئله همراه کریس در تعطیلات آخر هفته بعد از تساوی برابر لچه نیز توسط پاپاراتزی ها شکار شدند. این مسائل در کنار حال روز نه چندان خوش این روزهای بانوی پیر باعث میشود که گفته های او مانند حرف های هر کارشناس و روزنامه نگاری تلقی نشود، او یک دوست بسیار نزدیک است که بهتر از هر کس دیگر کریس را می شناسد و احتمالا باید چیزی را حس کرده باشد که اینگونه اظهار نظر کرده و نگرانی را به تیفوسی های یوونتوس تحمیل کرده.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: